Uitgever | Academic Service |
Uitgavejaar | 2008 |
ISBN | 9052616523 |
ISBN13 | 9789052616520 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Heb je ook het gevoel in sommige situaties klantgerichter te kunnen handelen?
Wil je (nog) klantgerichter werken?
Zelf de regie nemen over de ontwikkeling van je klantgerichtheid?
Je persoonlijke ‘fast forward’-toets vinden?
100 Klantgerichtheidsversnellers helpt je het beste uit jezelf te halen en laat je kritisch kijken naar de competenties die nodig zijn om klantgericht te kunnen handelen. Tips, best practices en prikkelende citaten motiveren je om de in dit boek opgenomen klantgerichtheidsversnellers te ontwikkelen en toe te passen. De 100 Klantgerichtheidsversnellers zullen je verrassen en aan het denken zetten. Maar vooral zetten ze je aan het doen! Haal eruit wat jij nodig hebt en ga daarmee aan de slag.
Het beste uit je (professionele) leven halen. Dat is het belangrijkste doel van de serie 100 Versnellers. Daardoor is het voor mensen en organisaties mogelijk om kansen te zien en benutten en dus effectiever te worden. Te versnellen!