36 adviezen voor commerciele klachtenbehandeling / druk 1

-
Auteurs: Martie van den Bergh, Remko Hendrikse

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Economie 72
Cover van het boek '36 adviezen voor commerciele klachtenbehandeling / druk 1' van Martie van den Bergh en Remko Hendrikse
Uitgever Tenshare Advies BV
Uitgavejaar 1999
ISBN902673042X
ISBN139789026730429
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Een klacht is een positief signaal! Maar... alleen als u er iets mee doet. Immers, de klant doet zijn best om in contact te komen met uw bedrijf. En klanten willen niets liever dan trouw zijn. Dat kan soms lastig zijn, want klachten zijn nooit leuk om te ontvangen. Als u ze echter correct afhandelt kan dit zelfs leiden tot nieuwe salesleads. Dit boekje is een praktische handleiding voor het omgaan met klachten, zowel persoonlijk, telefonisch als schriftelijk. Tevens biedt het handvatten om een structureel commercieel klachtenbeleid te realiseren.

Bestellen

Bestel '36 adviezen voor commerciele klachtenbehandeling / druk 1' bij Bol.com € 18 Vandaag besteld, dinsdag in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.