Als jij een merk zou zijn

-
Auteurs: Caroline Welsing, R. Boer

Categorie:Business / Onderwerp: Persoonlijke ontwikkeling -
Cover van het boek 'Als jij een merk zou zijn' van Caroline Welsing en R. Boer
Uitgevers Pearson Education, Pearson Education, Pearson Benelux
Uitgavejaar 2005
ISBN904301107X
ISBN139789043011075
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Waarom bereikt de een alles wat hij of zij wil en lijkt bij een ander niets te lukken? Waarom is het ene merk succesvol en het andere niet? Dit boek legt op heldere en unieke wijze het verband tussen succesvolle merken en mensen. Het inspireert je om naar jezelf te kijken alsof je een merk zou zijn, vanuit drie elementen: je innerlijk, je uiterlijk en je gedrag.

Dit boek is geschreven voor iedereen die zich wel eens afvraagt: 'Wie ben ik?', 'Wat wil ik?' en 'Hoe kan ik dat realiseren?' Het najagen van het hoogste salaris en het grootste huis is niet zaligmakend: succes zit ook in een prettige relatie en lekker in je vel zitten. Het gaat er niet om dat je jezelf 'verkoopt' als merk, maar dat je streeft naar de optimale mix tussen succes op zakelijk gebied en in je privéleven.

In overzichtelijke stappen kun je jouw Persoonlijk-Merk-model invullen. Je toekomstdromen vormen de basis voor het bekijken van je innerlijk, het typeren van je uiterlijk en het daaraan koppelen van je gedrag. Door de vele herkenbare voorbeelden is dit boek beslist geen zware kost. Ontdek hoe authentiek en uniek je bent en maak jezelf Merk-Waardig.

Bestellen

Bestel 'Als jij een merk zou zijn' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.