Copy & Concept

-

prikkels voor reclamemakers

Auteur: Bert Thobokholt

Categorie:Kunst & Cultuur / Onderwerp: Vormgeving & Design 28
Cover van het boek 'Copy & Concept' van Bert Thobokholt
Uitgevers BIS Publishers, BIS Publishers BV
Uitgavejaar 2010
ISBN139789063692544
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Deze derde en geheel vernieuwde editie bevat vele nieuwe cases, verbeteringen en aanvullingen. Dit handboek helpt de lezer en inspireert hem om zulke campagnes te maken. Tegelijkertijd is het een studieboek, waarin studenten en junioren stap voor stap ervaren hoe creatieve en effectieve companyconcepten ontwikkeld worden, en hoe die concepten worden door vertaald in messcherpe copy. Het boek volgt het creatieve proces zoals dat in de beroepspraktijk verloopt: van conceptontwikkeling tot copywriting. Dankzij de actuele cases (ter beschikking gesteld door de meest vooraanstaande reclame- en communicatiebureaus van Nederland) vullen theorie en praktijk elkaar uitstekend aan.

Bestellen

Bestel 'Copy & Concept' bij Bol.com € 45 Vandaag voor 22:00 uur besteld, morgen in huis.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.