De Marketingmix / Leerboek / druk 5

-

marketing op NIMA-A niveau

Auteurs: Frans van Rooij, C. Szerkowski

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Schoolboeken 644
Cover van het boek 'De Marketingmix / Leerboek / druk 5' van Frans van Rooij en C. Szerkowski
Uitgever ThiemeMeulenhoff bv
Uitgavejaar 2005
ISBN9006950599
ISBN139789006950595
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

In De marketingmix staan de vier pilaren van het marketingbeleid centraal; het product, de prijs, de distributie, en de promotie. Elk hoofdstuk begint met een situatie die je in de marketingpraktijk tegen zou kunnen komen. De inhoud van het hoofdstuk helpt je om de vraag die in die situatie centraal staat, te kunnen beantwoorden. Hierdoor is de uitgave erg geschikt voor zelfstudie. Het basisboek wordt aangevuld met een apart opdrachtenboek en een interactieve cd-rom vol extra studie- en oefenmateriaal.

Bestellen

Bestel 'De Marketingmix / Leerboek / druk 5' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.