Het webdilemma

-
Auteurs: Laurie Windham, J. Samsel

Categorie:Business / Onderwerp: Economie -
Cover van het boek 'Het webdilemma' van Laurie Windham en J. Samsel
Uitgevers Business Contact, Business-Contact
Uitgavejaar 2000
ISBN9025498272
ISBN139789025498276
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Is het voor u nog onduidelijk hoe uw bedrijf nu verder moet met internet? Of hoe u internet in uw bedrijf moet integreren?

Dit boek toont onomstotelijk de noodzaak aan om zakendoen via internet tot een integraal deel van uw bedrijfsstrategie te maken. Maar belangrijker, Het webdilemma vertelt u hoe dat kan.

Aan de hand van zes 'nieuwe regels van het zakendoen' wordt duidelijk gemaakt welke aspecten een rol spelen bij het uitstippelen van een internetstrategie:

1. doorgrond het consumptiegedrag van uw martkt en speel daarop in;

2. los het conflict met bestaande bedrijfsstrategiƫn op;

3. ontwikkel uw merk op het web;

4. benoem leiders die verstand van zaken hebben en creƫer organisatiestructuren die geschikt zijn voor de nieuwe rol van het web;

5. investeer in de technologie die nodig is voor een geslaagde website;

6. internationaliseer uw webstrategie.


Het laatste hoofdtuk is een praktische stap-voor-stap-gids voor de implentatie van de strategie.

Het webdilemma, de regels voor voor de e-commerce geeft de ondernemer en manager aanwijzingen en inspiratie voor de toekomst en de inzet van internet.

Bestellen

Bestel 'Het webdilemma' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.