Hoofdstukken Communicatie- en mediarecht / druk 2

-
Auteur: F.W. Grosheide

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Recht 439
Cover van het boek 'Hoofdstukken Communicatie- en mediarecht / druk 2' van F.W. Grosheide
Uitgever Juridische Uitgeverij Ars Aequi
Uitgavejaar 2007
ISBN9069165279
ISBN139789069165271
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting


In de informatiemaatschappij neemt openbare communicatie door middel van massamedia een centrale plaats in. De wet- en regelgeving die daarop betrekking heeft, pleegt te worden aangeduid als communicatie- en mediarecht.



Dit boek behandelt het communicatie- en mediarecht vanuit twee invalshoeken. Deel A is gewijd aan de communicatievormen en de communicatiemiddelen. Daarbij is de aandacht speciaal gericht op de institutionele kant van de pers, omroep, telecommunicatie en het internet.

Deel B is gewijd aan de communicatie-inhoud, waarbij het onderwerp thematisch wordt behandeld. Gekozen is voor de representatief geachte onderwerpen toegang tot informatie-inhoud, commerciƫle uitingen en onrechtmatige uitingen.



Dit boek is geschreven door (oud)medewerkers van het Molengraaff Instituut voor Privaatrecht/Centrum voor Intellectueel Eigendomsrecht (CIER).

Bestellen

Bestel 'Hoofdstukken Communicatie- en mediarecht / druk 2' bij Bol.com € 44,5 Op voorraad. Voor 23:59 uur besteld, dinsdag in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.