Internet televisie revolutie

-

de kijker krijgt het voor het zeggen, de adverteerder betaalt!

Auteur: J. Vijlbrief

Categorie:Computers / Onderwerp: Internet 50
Cover van het boek 'Internet televisie revolutie' van J. Vijlbrief
Uitgevers Academic Service, BIM Media BV
Uitgavejaar 2011
ISBN139789012583107
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

De komst van internet, social media, YouTube etc. heeft de wereld veranderd. De grootste verandering staat echter op het punt van beginnen: internetTV. Ofwel de vernieuwing van 'het oude televisie kijken' naar 'de nieuwe interactieve televisiebelevenis waarbij de kijker het volledig voor het zeggen krijgt'.

Bestaande grote, bekende bedrijven en organisaties zullen met eigen internetTVkanalen komen en zo direct concurreren met de bekende omroepen die naar internet verhuizen. Immers, het huidige televisiesysteem is volledig uit de tijd. Er komt dus ook een einde aan die volgens sommigen irritante, langdurige televisiecommercialblokken.

Bij internetTV betaalt de adverteerder de kijker en ontstaat een grote vraag naar sterk gevarieerde videocontent, waarbij de kijker zijn eigen pakket samenstelt. Je leest alles over heden, verleden en toekomst van het fenomeen 'televisie' in dit boek.

Bestellen

Bestel 'Internet televisie revolutie' bij Bol.com € 24,95 Op werkdagen besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.