Maatschappelijk ondernemen / druk 2

-

theorie - praktijk - instrumenten

Auteur: Marleen Janssen Groesbeek

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Economie 70
Cover van het boek 'Maatschappelijk ondernemen / druk 2' van Marleen Janssen Groesbeek
Uitgever Business Contact
Uitgavejaar 2001
ISBN9025497551
ISBN139789025497552
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Zorgzaam, maatschappelijk, verantwoord of duurzaam ondernemen. Dit zijn enkele termen waarmee een nieuwe bedrijfsvoering wordt aangeduid. Een bedrijfsvoering die meer wil dan winstmaximalisatie. Die rekening wil houden met mens, omgeving en milieu.Maar wat houdt dat precies in?Hoe gaat een onderneming om met eisen en wensen van de diverse belanghebbenden?In Maatschappelijk ondernemen wordt zowel de theorie als de praktijk behandeld. Verschillende voorbeelden uit diverse bedrijfstakken worden behandeld en sluiten af met handvatten waarmee u meteen aan de slag kunt.Maatschappelijk ondernemen is een pleidoor voor een nieuw soort ondernemerschap, dat zowel voor de omgeving als voor het bedrijf zelf vele voordelen oplevert.

Bestellen

Bestel 'Maatschappelijk ondernemen / druk 2' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.