Management en organisatie in de media- en entertainment industrie / druk 2

-
Auteur: J. Scholten

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 843
Cover van het boek 'Management en organisatie in de media- en entertainment industrie / druk 2' van J. Scholten
Uitgever Boom Lemma uitgevers
Uitgavejaar 2011
ISBN139789059317109
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

De media- en entertainmentindustrie is in de afgelopen decennia enorm veranderd. Internationalisering, internet en technologische ontwikkelingen hebben het medialandschap voorgoed een ander aanzien gegeven. Door deze ontwikkelingen hebben zich ook op het gebied van management en organisatie in deze branche grote veranderingen voorgedaan. Zo wordt tegenwoordig op grote schaal gebruikgemaakt van interactieve media, begint de scheiding tussen de branchegebieden te verdwijnen en heeft de ontwikkeling van zogenaamde crossmedia- of multimediabedrijven een vlucht genomen. In dit boek wordt een helder beeld geschetst van organisaties die werkzaam zijn binnen de Nederlandse entertainmentindustrie. De centrale themas hierbij zijn: missie, doelstelling, strategie, managementstijl, structuur, personeel en cultuur van de organisatie. Hierbij wordt steeds een koppeling gemaakt tussen theorie en interessante voorbeeldcases uit de media- en entertainmentindustrie.

Bestellen

Bestel 'Management en organisatie in de media- en entertainment industrie / druk 2' bij Bol.com € 29,5 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.