Management strategieen en informatietechnologie / druk 2

-
Auteur: Michael J. Earl

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Economie -
Cover van het boek 'Management strategieen en informatietechnologie / druk 2' van Michael J. Earl
Uitgevers Academic Service, Sdu Uitgevers, Sdu Uitgevers
Uitgavejaar 1995
ISBN9052611149
ISBN139789052611143
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Informatietechnologie (IT) vormt een belangrijk instrument in het beleid van ondernemingen en overheidsinstellingen. Het heeft vaak nieuwe keuzes voor concurrentiestrategieën bepaald. Na een periode waarin hard- en software werden ontwikkeld door programmeurs en andere computerdeskundigen, is nu het tijdperk aangebroken voor strategisch management van IT. Dit boek biedt een managementbenadering. Het is praktisch en analytisch van aard.

Management Strategieën en Informatietechnologie stoelt op zowel advies- als leservaring en is bedoeld voor managers en studenten bedrijfskunde, bedrijfseconomie en bestuurlijke informatiekunde Op HBO- en universitair niveau.

Prof. Michael J. Earl is verbonden aan de London Business School.

"(...) geeft een uitstekend overzicht van de veranderende positie van informatietechnologie in de moderne organisatie een praktische leidraad voor (top-)management om de positie van haar organisatie te bepalen ten opzichte van IT en opgrond daarvan strategieën te (laten) ontwikkelen (...) de talloze (Praktijk)voorbeelden geven inzicht in consequenties van juiste of niet juiste beslissingen op dit vlak. (Informatie, april 1990, over de Engelse editie.)

"Stapsgewijs en met gebruik van veel praktijkvoorbeelden schets Earl een aanpak voor het management om te komen tot strategieën ten aanzien van informatietechnologie." (Computable)

Bestellen

Bestel 'Management strategieen en informatietechnologie / druk 2' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.