Management van dienstverlenende bedrijven / druk 2

-
Auteurs: W. van der Aa, Tom Elfring

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde -
Cover van het boek 'Management van dienstverlenende bedrijven / druk 2' van W. van der Aa en Tom Elfring
Uitgever Academic Service
Uitgavejaar 2003
ISBN9052614342
ISBN139789052614342
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Dienstverlenende bedrijven zijn langzamerhand de kern geworden van de meeste westerse economieën. Dit zien we terug in de aandacht die deze bedrijven krijgen. Toch zijn er slechts weinig Nederlandstalige boeken die inzicht verschaffen in het algemeen management van dergelijke bedrijven. Vanuit een strategisch managementperspectief beschrijven de auteurs zowel structuren als dynamische processen binnen en tussen dienstverlenende bedrijven.
Mede aan de hand van cases over innovatieve dienstverlenende bedrijven worden onderwerpen besproken als:
- Structuur & dynamiek
- Kwaliteit
- Vraag & capaciteit
- De klant
- Personeel & cultuur
- Technologie & informatie
- Groeistrategieën
- Internationalisering
Deze tweede herziene editie is geheel geactualiseerd en voorzien van nieuwe cases en voorbeelden. Daarnaast zijn nieuwe inzichten en onderwerpen toegevoegd zoals e-commerce, het internet en kennismanagement.
Management van dienstverlenende bedrijven is bedoeld voor studenten en voor managers in de dienstverlenende sector.
Over de auteurs
Dr. W. van der Aa is concerndirecteur Postacademisch Onderwijs van de Universiteit Wageningen en verbonden aan de vakgroep Bedrijfskunde.
Prof.dr. Tom Elfring is hoogleraar Strategie aan de Vrije Universiteit te Amsterdam.

Bestellen

Bestel 'Management van dienstverlenende bedrijven / druk 2' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.