| Uitgever | Academic Service, Economie en Bedrijfskunde |
| Uitgavejaar | 1999 |
| ISBN | 9052612935 |
| ISBN13 | 9789052612935 |
| Taal | Nederlands |
| Type | Paperback |
De mogelijkheden van Informatie- en CommunicatieTechnologie (ICT) op het gebied van marketing zijn vrijwel onbegrensd: nog dagelijks zien nieuwe toepassingen het licht.
Dit boek laat zien hoe ICT-toepassingen kunnen helpen bij het in kaart brengen van de markt, het aanboren van nieuwe markten, het beheren van klantgegevens, het nemen van commerciƫle beslissingen en het uitvoeren van commerciƫle taken.
Marketing met ICT is een geheel herziene druk van Marketinginformatiesystemen. Verschillen ten opzichte van dit boek zijn onder meer:
- nieuwe didactische aanpak
- veel aandacht voor nieuwe onderwerpen als datamining, OLAP, Internet, e-commerce en Customer Loyalty Program
- meer vragen per hoofdstuk
- ondersteuning via een bij het boek behorende website.
Rien Hummel is als docent Marketing verbonden aan de Hanzehogeschool in Groningen. Tevens is hij betrokken bij de opleiding Executive MBA-Groningen. Hij is auteur van verschillende boeken en artikelen op het gebied van marketing.
Docentenmateriaal beschikbaar; kosten op aanvraag