Marketing van de facilitaire organisatie / druk 1

-

concurreren op een interne markt

Auteur: Herman B. Kok

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Economie 32
Cover van het boek 'Marketing van de facilitaire organisatie / druk 1' van Herman B. Kok
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V.
Uitgavejaar 1997
ISBN9014056575
ISBN139789014056579
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Steeds vaker moet u als interne facilitaire dienst uw plek verdedigen binnen uw organisatie. Immers, ook externe concurrenten (leveranciers) strijden om de gunst van uw (interne) klanten. U zult merken dat kostenbeheersing, flexibiliteit en marktgericht werken steeds belangrijker worden. Dit boek doet uit de doeken hoe u marketingtechnieken succesvol toepast binnen uw facilitaire dienst. Want aan een sterkere positie, grotere klanttevredenheid en lagere kosten kunt u werken. Een aanrader!

Bestellen

Bestel 'Marketing van de facilitaire organisatie / druk 1' bij Bol.com € 25,95 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.