(Markt) onderzoek / Basis en verdieping / druk 1

-
Auteurs: Bert Bakker, C. van der Putte

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 509
Cover van het boek '(Markt) onderzoek / Basis en verdieping / druk 1' van Bert Bakker en C. van der Putte
Uitgevers Academic Service, Boom Uitgevers Amsterdam, Uitgeverij Boom
Uitgavejaar 2006
ISBN9039524750
ISBN139789039524756
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

(Markt)onderzoek: basis en verdieping behandelt de verschillende methoden en technieken die bij goed (markt)onderzoeken worden toegepast. Het is een basisboek dat in een veelvoud van studierichtingen te gebruiken is. Het biedt studenten de ideale startpositie om in hun vakgebied (markt)onderzoek te verrichten. Daarnaast is het een naslagwerk, dat de gebruiker regelmatig als referentiekader kan inzetten met de nodige verdieping in de materie.

Bestellen

Bestel '(Markt) onderzoek / Basis en verdieping / druk 1' bij Bol.com € 37 2 - 3 weken
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.