Media & Reclame / druk 5

-


Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 873
Cover van het boek 'Media & Reclame / druk 5'
Uitgever Noordhoff Uitgevers B.V.
Uitgavejaar 2010
ISBN139789001776527
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Media & reclame geeft een volledig overzicht van de Nederlandse media, Het boek geeft aan hoe, waarom en wanneer deze kunnen worden ingezet als onderdeel van de communicatiestrategie. Media & reclame is het lijfboek van de mediaplanner. De volledigheid, systematische aanpak, heldere structuur en uitgebreide begrippenlijst maken Media & reclame tot een zeer praktisch boek dat zich uitstekend leent voor studenten die zich met dit vakgebied bezighouden. Bij deze uitgave zit de Campuz Creditcard met een persoonlijke toegangscode. Deze code geeft je toegang tot digitale ondersteuning op de website behorend bij het boek.

Steeds meer communicatiecampagnes zijn multimediaal. Een geïntegreerde benadering van media en reclame is een must. In deze nieuwe druk staat een geïntegreerde mediaplanning centraal, waarbij vooral nieuwe media aan de orde komen. Er is veel aandacht voor de praktijk van mediaplanning en er wordt uitvoerig ingegaan op campagne-effect-onderzoek. Na een inleiding over mediastrategie en – onderzoek passeren de diverse mediumtypen de revue en gaan de auteurs in op de mediastrategieën in campagnes. Het boek sluit af met een aantal voorbeelden en cases over mediaplanning. Media & reclame sluit hiermee uitstekend aan bij de praktijk van vandaag.

Op de ondersteunende website staan naast de uitwerkingen van die cases nog extra cases en actuele informatie over ontwikkelingen in het vakgebied.

Bestellen

Bestel 'Media & Reclame / druk 5' bij Bol.com € 45,25 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.