Mojo

-

het monument van succes

Auteur: Marshall Goldsmith

Categorie:Business / Onderwerp: Management 612
Cover van het boek 'Mojo' van Marshall Goldsmith
Uitgevers A.W. Bruna LeV., A.W. Bruna LeV., A.W. Bruna Lev.
Uitgavejaar 2010
ISBN139789022997642
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Mojo is het moment dat we iets doelbewust, krachtig en positief doen en dat de rest van de wereld als zodanig herkent. Dit boek gaat over dat moment – hoe we het kunnen creëren in ons leven, het kunnen onderhouden en hoe we het terug kunnen krijgen als we het kwijt zijn.

Marshall Goldsmith laat zien hoe je Mojo krijgt en houdt voor succes in je carrière. Het bezit van zakelijk of persoonlijk Mojo betekent controle over vier elementen: identiteit (wie denk jij dat je bent?), prestatie (wat heb jij de afgelopen tijd gedaan?), reputatie (wie denken andere mensen dat jij bent, wat denken andere mensen dat jij de afgelopen tijd hebt gedaan?) en aanvaarding (wat kun je veranderen – en wanneer moet je loslaten?).

Mojo is de positieve instelling waarmee we nu iets doen wat van binnenuit komt, en naar buiten uitstraalt. Ons Mojo is op zijn grootst als we zowel geluk als betekenis ervaren in wat we doen en we deze ervaring delen met de rest van de wereld. Goldsmith leert je hoe je vanuit je Mojo kunt werken. Zijn inzichten zijn niet alleen waardevol voor topmensen en hun bedrijven, maar voor iedereen. Ze zorgen ervoor dat we het beste uit onszelf gaan en blijven halen.

Bestellen

Bestel 'Mojo' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.