Need2Know Digest 2005 nr.5

-

Managementboeken Op Audio-Cd

Auteur: G.C. Thys

Categorie:Business / Onderwerp: Economie 77
Cover van het boek 'Need2Know Digest 2005 nr.5' van G.C. Thys
Uitgevers Speaking Matters, Speaking Matters (Nl) B.V.
Uitgavejaar 2003
ISBN9077513027
ISBN139789077513026
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

In deze editie van NEED2KNOW kunt u luisteren naar uitgebreide samenvattingen van de volgende vier boeken: The corporate culture survival guide: sense and nonsense about culture changee? van Edgar Schein. Het tweede boek, Fast second, how smart companies bypass radical innovation to enter and dominate new markets?, brengt slecht nieuws voor haantje-de-voorstes: aan de hand van cases tonen Constantinos Markides en Paul Geroski aan dat de innovatoren bijna nooit degenen zijn die later de nieuw gecreeerde markt gaan domineren. Seth Godin, zet in zijn nieuwste boek All marketers are liars, de aanval in op een nieuw heilig huisje. Het anti-assertiviteitsboek van Jeffrey Wijnberg is de vierde titel die we voor u hebben samengevat.

Bestellen

Bestel 'Need2Know Digest 2005 nr.5' bij Bol.com € 6,99 Uiterlijk 2 januari in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.