Oog voor strategie / druk 1

-

Van Gesubsidieerde En Gepremieerde Organisaties

Auteur: Paul van der Velpen

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Economie 50
Cover van het boek 'Oog voor strategie / druk 1' van Paul van der Velpen
Uitgevers Bohn Stafleu van Loghum, Springer
Uitgavejaar 1994
ISBN9031311375
ISBN139789031311378
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Veel organisaties hebben te maken met grote veranderingen in hun omgeving: soms bezuinigingen, maar ook (gedwongen) fusies en andere eisen van de financiers, verwijzers en/of klanten, nieuwe regelgeving en nieuwe concurrenten. Strategisch management is erop gericht de organisatie een duidelijke plek te geven in die turbulente omgeving, om daarmee de kans op continuïteit van de organisatie te vergroten. In dit boek presenteert Van der Velpen een op de non-profitsector toegesneden aanpak van strategisch management, waarbij hij het accent vooral legt op het "uitvoeren" van de strategie.

Bestellen

Bestel 'Oog voor strategie / druk 1' bij Bol.com € 46,45 2 - 3 weken
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.