Relatiemanagement / druk 1

-

20 vragen en antwoorden

Auteur: Bart van Luijk

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Economie 58
Cover van het boek 'Relatiemanagement / druk 1' van Bart van Luijk
Uitgever Tenshare Advies BV
Uitgavejaar 1998
ISBN9026729073
ISBN139789026729072
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

In de gangbare verkoopliteratuur wordt een sterke klemtoon gelegd op het winnen van nieuwe klanten. Geen wonder: de verkooporganisatie moet zich voortdurend inzetten om de natuurlijke 'klantensterfte' te compenseren. We mogen echter niet alle klantensterfte als natuurlijk beschouwen. Wie zijn bestaande relaties verwaarloost, is zelf schuld aan hun geluidloos verdwijnen uit het klantenbestand. Wie goed rekent, weet dat het wegvallen van een grote afnemer vaak een bijna astronomisch kostenbedrag ten gevolge heeft, om hem door een gelijkwaardige klant te vervangen. Niet alleen voor aangeschafte machines behoort een onderhoudsbudget te worden uitgetrokken, ook de relaties met de klant zijn zo'n onderhoudsbudget waard.

Bestellen

Bestel 'Relatiemanagement / druk 1' bij Bol.com € 24 Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.