Scoren met Google

-
Auteur: Fred van der Molen

Categorie:Computers / Onderwerp: Internet -
Cover van het boek 'Scoren met Google' van Fred van der Molen
Uitgever Entopic
Uitgavejaar 2005
ISBN9080665347
ISBN139789080665347
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Het vak marketing is het laatste decennium onder invloed van nieuwe informatietechnologie ingrijpend veranderd. IT stelt bedrijven in staat grote groepen klanten individueel te benaderen. Dat geldt bij uitstek voor 'the new kid on the block': zoekmachinemarketing. Een groeiend aandeel van de marketingbestedingen gaat naar deze contextgevoelige advertenties die zijn gekoppeld aan zoekwoorden. Omdat Google voor de meeste mensen de eerste informatiebron is, wordt dit kanaal steeds relevanter.
Gebrek aan kennis en koudwatervrees staan een echte doorbraak nog in de weg. Daar maakt dit boek een einde aan. Journalist Fred van der Molen wijdt de marketeer op uiterst begrijpelijke wijze in de wereld van Google Adwords, het marktleidende programma voor zoekmachineadvertenties, in. Wie zijn 'vijf stappen' volgt weet binnen een uur genoeg van advertentiegroepen, doorklikratio's, kosten-per-klik, maximale dagbudgetten en het bieden op trefwoorden om zelf een online advertentiecampagne te starten. De overige hoofdstukken bevatten een keur aan tips en trucs om campagnes te optimaliseren én meer klanten naar de eigen site te leiden.
Adverteren bij zoekmachines heeft een grote toekomst voor zich. Het is gemakkelijk, snel, relatief goedkoop en goed te budgetteren. Bovendien kun je bij geen ander medium zo precies vaststellen of een advertentiecampagne loont.
Voor elke ondernemer en marketeer die wil scoren met Google is dit boek een absolute must.

Bestellen

Bestel 'Scoren met Google' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.