Van trends naar brands / druk 1

-
Auteurs: W. van der Pol, H. Roothart

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Economie 118
Cover van het boek 'Van trends naar brands / druk 1' van W. van der Pol en H. Roothart
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Adformatie Groep
Uitgavejaar 2002
ISBN9014079648
ISBN139789014079646
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Aan de hand van Futuring, het ontwikkelen van een visie op de toekomst, en Domaining, het stuctureren van een merkenportfolio, wordt uiteengezet hoe organisaties kunnen inspelen op ontwikkelingen, en merken op elkaar kunnen afstemmen. Waarmee een ieder die streeft naar mentaal leiderschap zich kan voorbereiden op de toekomst van het merk: Brand in Time.
- In deze uitgave staat de integratie van trend- en merkenbeleid voorop.
- Het combineert analytische methodes voor onderzoek naar trends en merken
- Met visuele ideeën en inspiratie voor visie-ontwikkeling en het opbouwen van merkrelaties.

Met Brand In Time hoeven organisaties trends niet langer als oppervlakkige verschijnselen of als bedreigingen te beschouwen. En hoeven merken niet ten onder te gaan door de invloed van veranderingen en ontwikkelingen maar kunnen ze meegroeien en meebewegen. Zodat hun aanwezigheid zowel op korte als op lange termijn vanzelfsprekend en soms zelfs noodzakelijk is.

Bestellen

Bestel 'Van trends naar brands / druk 1' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.