Vertrouwen

-


Categorie:Business / Onderwerp: Financieel 275
Cover van het boek 'Vertrouwen'
Uitgevers Uitgeverij Kluwer BV, Wolters Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V.
Uitgavejaar 2013
ISBN139789013112917
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Het klantbelang centraal is in de financiële sector het belangrijkste motto voor de komende jaren! De titel van dit boek is veelzeggend: Liefde komt niet van één klant. Het gaat om tweerichtingsverkeer én samenwerking met uw klant. Financieel adviseurs en hun klanten zullen zich samen over de kansen en risicos moeten buigen, zullen samen hun verantwoordelijkheden moeten nemen. Daarvoor zijn communicatie én klantvertrouwen cruciaal. Vertrouwen werkt alleen wederzijds. De bal ligt bij de adviseur: hij is aan zet! Met de zeven effectieve eigenschappen die worden aangereikt, wordt ervaren hoe hij zich als een betrokken en integer adviseur kan profileren met een helder adviestraject. Hij krijgt inzicht in de impact die hij als adviseur heeft en hij ervaart hoe hij winst kan behalen door authenticiteit, gevoel en beleving, zodat de klant vertrouwen krijgt en behoudt. Daarnaast wordt een nieuw Dynamisch Business Model® aangereikt, waarmee in korte tijd op één A4 de (zakelijke) klant in beeld wordt gebracht. Niet de malaise van de financiële sector heeft het laatste woord, maar de adviseur!

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Vertrouwen' bij Bol.com € 51,5 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.