Wereldberoemd in eigen land

-

een strategisch perspectief op internationaal management

Auteurs: Paul Verdin, N. van Heck

Categorie:Business / Onderwerp: Economie 163
Cover van het boek 'Wereldberoemd in eigen land' van Paul Verdin en N. van Heck
Uitgevers Scriptum, Scriptum Books
Uitgavejaar 2002
ISBN9020945955
ISBN139789020945959
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Steeds meer bedrijven zien het als hun plicht om, nadat zij met succes de thuismarkt hebben veroverd, ook internationaal actief te worden. Andere ondernemingen zijn met wisselend succes begonnen aan de herstructurering van hun internationale activiteiten en stellen hun traditionele geografisch oriëntatie in vraag. Toch leveren deze inspanningen niet altijd de verhoopte resultaten op.
Vanuit hun jarenlang onderzoek en ervaring bieden Paul Verdin en Nick Van Heck een intuïtief maar tegelijk effectief denkkader voor het evalueren van de toegevoegde waarde van internationalisering voor hun bedrijf. Hun boek richt zich niet enkel tot de `nationale kampioenen´ die klaar staan om toe te treden tot de internationale competitie in hun sector, maar ook tot gevestigde multinationals die continu hun strategische focus moeten bijsturen om een rol van betekenis te blijven spelen in een snel evoluerende en competitieve wereldmarkt.

Bestellen

Bestel 'Wereldberoemd in eigen land' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.