Uitgevers | Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Vakmedianet |
Uitgavejaar | 2009 |
ISBN13 | 9789013066333 |
Taal | Nederlands |
Type | Paperback |
Stel u eens voor dat u zakelijk altijd de juiste snaar zou weten te raken? Bij solliciteren, presenteren, verkopen, klantencontact, overtuigen, vergaderen, omgaan met collega's enz. draait het om elkaar iets 'gunnen'. Als u anderen een goed gevoel weet te geven, willen ze daar graag iets voor terugdoen. Als u van daaruit handelt wint u de harten van anderen en krijgt u er uiteindelijk heel veel voor terug aan resultaten en energie. U moet het niet hebben van listen en twijfelachtige trucs, maar van uw sprankelende persoonlijkheden en gedrag.
Eigenschappen als charme, enthousiasme en inlevingsvermogen zijn daarbij onontbeerlijk. Evenals hartelijkheid, verwondering en humor. Met de zakelijke flirttechnieken zoals leiden en volgen, leert u hoe u via zakelijk flirten optimaal zakelijk gedrag kunt ontwikkelen. Zakelijk flirten maakt u stapsgewijs nog leuker dan u al bent. Het ontwikkelt vooral uw durf, zelfvertrouwen, inlevingsvermogen, klantvriendelijkheid en enthousiasme. Het laat u uw beste communicatieve zelf ontdekken. En het maakt u zelfstandig en flexibel genoeg om daar zo nodig van af te wijken.