Slag om de toekomst
Auteurs: Martien van Winden, M.M. Rietdijk
Om te kunnen overleven moeten bedrijven, overheden en personen voorbereid zijn op de toekomst. Hoe beter zij de toekomst inschatten, hoe groter de kans op succes. In dit boek komen bekende en minder bekende Nederlanders aan het woord over de manier waarop zij slag leveren om de toekomst. Wie krijgt het voor het zeggen? Wie zijn de winnaars en verliezers? Wat zijn de sterktes en de zwaktes van...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Marketing
Auteur: Cora Koning
AIDA-model, Balanced Scorecard, BCG-matrix, SWOT-analyse, marketingmix, marktsegmentatie, marketing control, productlevenscyclus, verdedigbaar concurrentievoordeel, DESTEP-factoren, bartering, e-marketing, dienstenmarketing, internationale marketing, en ga zo maar door. Volgt u het nog? Nee? Lees dan deel 5 Marketing uit De Middelmanagement Bibliotheek, een eye-opener op het gebied van marketing...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen