Uit de grijze massa / druk 1
Auteur: Tjaco Walvis
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?
Denk eens terug aan de laatste keer dat je een product of dienst kocht. Was je je er van bewust waarom je juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Netwerken zo eenvoudig is het (niet)
Auteur: R. van Eeden
Netwerken = geven zonder te herinneren & ontvangen zonder te vergeten
Een netwerk is onbetaalbaar. Tenminste, als je het goed onderhoudt. Dat heeft weinig met winst en rendement te maken. Meer met hoe je omgaat met je relaties: met aandacht, zorg en respect. Dat klinkt eenvoudig, maar waarom is het dan zo moeilijk? Daar gaat Rob van Eeden op in. Met de drie O´s van netwerken: Opbouwen,...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!