Reorganiseren zonder gedoe!
De auteurs beschrijven in dit boek hoe met behulp van organisch veranderen een organisatiewijziging bij de Zonnebloem tot stand gekomen is. Naast een theoretische achtergrond biedt het boek vooral praktisch inzicht aan toekomstige projectleiders die ook samen met medewerkers de weg naar het einddoel willen ontdekken.
De Zonnebloem is een van de grootste vrijwilligersorganisaties
van...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Persoonlijkheid niet inbegrepen
Auteur: Rohit Bhargava
Hoe gebruik je persoonlijkheid om authentieke marketing en merken te creƫren?
Het tijdperk van het gezichtloze bedrijf is voorbij. In de 21e eeuw moeten succesvolle merken en bedrijven een dynamische persoonlijkheid hebben om gepassioneerde klanten te trekken. Veel organisaties verbergen zich achter gestandaardiseerde berichten en advertenties. Volgens social media-goeroe Rohit Bhargava...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!