Improving teams
Auteur: J. Schouten
There are many reasons why things go wrong in the way teams work together. With this book you learn to what degree certain factors can influence the way your team operates. The starting point for a lot of the questions and assignments is always your team. You will be confronted with questions such as How does that work in my team? What do I want to improve? and How can I go about that?. The book...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Is de klant koning ?
Auteur: Leona Bierhuis
Brengt het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) waar het voor opgezet is, of blijft het bij het delen van een voordeur of website? Over die vraag gaat het boek Is de klant koning?. Een Klantgerichte focus binnen het Centrum voor Jeugd en Gezin. Gebruikmakend van de begrippen PROFIEL en SCHIET kijken Leona Bierhuis en Ron Brans naar de klantgerichtheid binnen het CJG. Staat de CJG Klant inderdaad...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!