BoekenBattle in het thema 'Marketing & Verkoop'

Welke van de 2 boeken lijkt jou leukomtelezen?
Cover van het boek 'De Conversation Company'

De Conversation Company

Auteur: Steven van Belleghem

Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. ...
Meer informatie

Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Cover van het boek 'Succes is niet voor lafaards'

Succes is niet voor lafaards

Auteur: P. Moers

Deze zware economische tijden vragen om oplossingsgericht denken en creativiteit.

In Succes is niet voor lafaards kijkt Paul Moers naar bedrijven als Apple, Albert Heijn en Zara, die het goed doen, ondanks de crisis. Hij analyseert waar deze bedrijven hun succes aan ontlenen en wat blijkt? Zij passen hun marketingstrategie aan aan de omstandigheden en onderscheiden zich daarmee van...
Meer informatie

Dit boek lijkt mij leukomtelezen

Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken. Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.

Hier komt jouw eigen boeken tip 10!

  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.