BoekenBattle in het thema 'Marketing & Verkoop'

Welke van de 2 boeken lijkt jou leukomtelezen?
Cover van het boek 'Marketingplan voor niet-marketeers'

Marketingplan voor niet-marketeers

Auteur: R. Oostra

Met marketing is het net als met voetbal: iedereen heeft er verstand van. Op zich niet zo gek: iedereen die omzetverantwoordelijkheden heeft of commercieel bezig is, heeft met marketing te maken, en moet er dus ook verstand van marketing hebben.

Idealiter ... want voor u als niet-marketeer is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan. Daarom komen wij - volgens beproefd recept - met deze...
Meer informatie

Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Cover van het boek 'Durf!'

Durf!

Auteur: S. Godin

Dit is wat er mist: Opruiing. Initiatief. De voorwaartse beweging die leven in een organisatie blaast en ons leert wat werkt.

We wachten op degene die verkent, creƫert en tumult maakt. We hebben jou nodig om het systeem op te schudden en te zien wat er gebeurt, ervan te leren, aan te passen en dit te herhalen.

Jouw organisatie heeft alles wat er nodig is: de fabriek, het...
Meer informatie

Dit boek lijkt mij leukomtelezen

Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken. Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.

Hier komt jouw eigen boeken tip 10!

  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.