BoekenBattle in het thema 'Marketing & Verkoop'

Welke van de 2 boeken lijkt jou leukomtelezen?
Cover van het boek 'De Tao Van Service'

De Tao Van Service

Auteur: Eric de Haan

Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun klanten daar vaak maar weinig van merken. Organisaties voegen de daad in veel gevallen nog niet bij...
Meer informatie

Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Cover van het boek 'Handboek Online Marketing'

Handboek Online Marketing

Auteur: Patrick Petersen

Het Handboek Online Marketing (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's en dont's, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases.

Het virtuele marketingkanaal biedt meer mogelijkheden bij een daadwerkelijke gerichte aanpak. Het HOM maakt een einde aan het blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'. Dit boek propageert...
Meer informatie

Dit boek lijkt mij leukomtelezen

Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken. Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.

Hier komt jouw eigen boeken tip 10!

  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.