BoekenBattle in het thema 'Marketing & Verkoop'

Welke van de 2 boeken lijkt jou leukomtelezen?
Cover van het boek 'Het nieuwe marketing tijdperk / druk 4'

Het nieuwe marketing tijdperk / druk 4

Auteur: Paul Postma

Nederlands marketeer nr. 1, Paul Postma, gunt u een onthullende blik op het menselijke koopgedrag. 'I never thought of that, Paul,' bekende 's werelds beroemdste marketeer, Philip Kotler, na lezing van dit boek. Het wordt inmiddels over de hele wereld verkocht. In deze actuele, vierde druk extra aandacht voor nieuwe media. Prikkelende visies over:
- pinnen en chippen: contant geld neemt...
Meer informatie

Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Cover van het boek 'Guerrillamarketing'

Guerrillamarketing

Auteur: C. Hospes

Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijven proberen steeds meer op te vallen. Ze gebruiken buzz, viral, ambush, stealth, grassroots en mond-tot-mondreclame – guerrillamarketing!

Dit boek is de zoektocht van journalist Cor Hospes naar de do's en don'ts van...
Meer informatie

Dit boek lijkt mij leukomtelezen

Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken. Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.

Hier komt jouw eigen boeken tip 10!

  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.