MarketingFacts Jaarboek 2009
Auteurs: Marco Derksen, Matthijs van den Broek
Dit jaarboek geeft een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van digitale interactieve marketing. Het is het resultaat van een samenwerking tussen bloggers, experts, redactie en bezoekers.
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Een scherp handboek category management
Auteur: J.W. Grievink
De manier waarop retailers en fabrikanten assortimenten en producten selecteren en managen gaat veel verder dan het inkopen en verkopen van door fabrikanten gemaakte producten. Category Management is in feite het sleutelproces in de retail geworden en is na 1997 geleidelijk uitgegroeid tot een vak. Destijds waren het met name de co-voorzitters van de Stuurgroep Category Management van GS1...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!