Marketingplan voor niet-marketeers
Auteur: R. Oostra
Met marketing is het net als met voetbal: iedereen heeft er verstand van. Op zich niet zo gek: iedereen die omzetverantwoordelijkheden heeft of commercieel bezig is, heeft met marketing te maken, en moet er dus ook verstand van marketing hebben.
Idealiter ... want voor u als niet-marketeer is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan. Daarom komen wij - volgens beproefd recept - met deze...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Durf!
Auteur: S. Godin
Dit is wat er mist: Opruiing. Initiatief. De voorwaartse beweging die leven in een organisatie blaast en ons leert wat werkt.
We wachten op degene die verkent, creƫert en tumult maakt. We hebben jou nodig om het systeem op te schudden en te zien wat er gebeurt, ervan te leren, aan te passen en dit te herhalen.
Jouw organisatie heeft alles wat er nodig is: de fabriek, het...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!