Als jij een merk zou zijn
Auteurs: Caroline Welsing, R. Boer
Waarom bereikt de een alles wat hij of zij wil en lijkt bij een ander niets te lukken? Waarom is het ene merk succesvol en het andere niet? Dit boek legt op heldere en unieke wijze het verband tussen succesvolle merken en mensen. Het inspireert je om naar jezelf te kijken alsof je een merk zou zijn, vanuit drie elementen: je innerlijk, je uiterlijk en je gedrag.
Dit boek is geschreven...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
De Geheimen Van Succesvol Overtuigen
Auteur: Nvt
Doeltreffende methoden en eenvoudige technieken om het vertrouwen van iedere klant te winnen en elk verkoopsgesprek met succes af te ronden
Overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers is een inspirerend, makkelijk te lezen boek dat u tientallen beproefde, efficiƫnte methoden en technieken aan de hand doet die u meteen kunt gebruiken om kopers te overtuigen.
Het boek is opgezet...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!