Merkstrategie
Auteurs: Giep Franzen, Mariska van den Berg
Strategisch management van merken benadert merken steeds vanuit het perspectief van zowel de consument als producent. Het boek laat zien hoe consumenten tussen merken kiezen, welke rol daarin bijvoorbeeld is weggelegd voor merkallianties, merkpersoonlijkheid en merkwaarden. Voor producenten behandelt het de problematiek van de merkbreedte en de merkarchitectuur en de vragen die aan het...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Stra
Auteurs: Ruud Kaulingfreks, R. ten Bos
Managers praten voortdurend over strategie. Waarom doen ze dat
eigenlijk? En is het wel wenselijk?
Ten Bos en Kaulingfreks komen met een origineel maar provocerend
antwoord: het belangrijkste doel van strategisch management bestaat uit het bestrijden van wonderdoeners, ondernemers, creatievelingen en andere virtuozen. Daartoe wordt een even domme als genadeloze denkorde aan mensen in...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen