BoekenBattle in het thema 'Strategie'

Welke van de 2 boeken lijkt jou leukomtelezen?
Cover van het boek 'Merkstrategie'

Merkstrategie

Auteurs: Giep Franzen, Mariska van den Berg

Strategisch management van merken benadert merken steeds vanuit het perspectief van zowel de consument als producent. Het boek laat zien hoe consumenten tussen merken kiezen, welke rol daarin bijvoorbeeld is weggelegd voor merkallianties, merkpersoonlijkheid en merkwaarden. Voor producenten behandelt het de problematiek van de merkbreedte en de merkarchitectuur en de vragen die aan het...
Meer informatie

Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Cover van het boek 'Oog voor de toekomst'

Oog voor de toekomst

Auteurs: Philip J. Idenburg, Ph.A. Idenburg

In dit boek worden vier beelden van de samenleving in 2015 beschreven en wordt geschetst wat dat betekent voor de ambities, wensen en behoeften van consumenten. Geen van de vier beschreven toekomsten worden specifiek verwacht dan wel voorspeld. Alle vier kunnen ze ons overkomen. De vier toekomsten zijn vertaald naar consequenties voor (marketing)strategie en de rol en positie van de...
Meer informatie

Dit boek lijkt mij leukomtelezen

Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken. Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.

Hier komt jouw eigen boeken tip 10!

  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.