Coca-cola het verhaal goedkope ed
Auteur: Frederick Allen
Hoe geniale marketing en creatieve handelsgeest van Coca-Cola het bekendse produkt ter wereld maakten.
Coca-Cola is de essentie van de Amerikaanse droom. Een produkt dat Amerikaanser is dan Amerika zelf en een ongrijpbare emotionele lading heeft. De geschiedenis van deze frisdrank is alleen daarom al een van de meest fascinerende marketingverhalen van deze eeuw.
Coca-Cola, het...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Het Doel
Auteurs: Eliyahu M. Goldratt, J. Cox
Wereldwijd vijf miljoen exemplaren verkocht
Het doel heeft het managementdenken in de westerse wereld veranderd. Goldratt werd door het tijdschrift Fortune uitgeroepen tot 'goeroe van de industrie' en door Business Week tot 'genie'. Je kunt het boek gerust aanbevelen aan je vrienden in het bedrijfsleven – zelfs aan je baas - maar niet aan je concurrenten.
In een spannend...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!