Coca-cola het verhaal goedkope ed
Auteur: Frederick Allen
Hoe geniale marketing en creatieve handelsgeest van Coca-Cola het bekendse produkt ter wereld maakten.
Coca-Cola is de essentie van de Amerikaanse droom. Een produkt dat Amerikaanser is dan Amerika zelf en een ongrijpbare emotionele lading heeft. De geschiedenis van deze frisdrank is alleen daarom al een van de meest fascinerende marketingverhalen van deze eeuw.
Coca-Cola, het...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Strategisch management voor de gezondheidssector / druk 1
Auteur: R. de Rycke
De social-profitsector wordt momenteel geconfronteerd met grote uitdagingen. De verantwoordelijken van gezondheids- en welzijnsvoorzieningen worden dan ook verplicht ruime aandacht te besteden aan het strategisch management. Een nog te grote groep van deze instellingen komt veel te weinig op een bewuste manier tot strategisch management en gaat pas over tot veranderingen bij acute interne...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!