Oog voor de toekomst
Auteurs: Philip J. Idenburg, Ph.A. Idenburg
In dit boek worden vier beelden van de samenleving in 2015 beschreven en wordt geschetst wat dat betekent voor de ambities, wensen en behoeften van consumenten. Geen van de vier beschreven toekomsten worden specifiek verwacht dan wel voorspeld. Alle vier kunnen ze ons overkomen. De vier toekomsten zijn vertaald naar consequenties voor (marketing)strategie en de rol en positie van de...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Concurreren om de toekomst
Auteur: Gary Hamel
Wat moet een bedrijf vandaag doen om in de toekomst goed uit de concurrentiestrijd te komen? Wat is haalbaar op de korte termijn, en hoe overleeft een bedrijf op de lange termijn?
De aandacht moet worden verplaatst van herstructureren, inkrimpen en re-engineeren naar het vernieuwen van strategieën, naar het optimaal benutten van kerncompetenties, naar verbetering van kwaliteit en...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!