Strategische Sourcing van customer care
Auteur: A. van Moorst
Hoe belangrijk is customer care? Is customer care en het afhandelen van klantcontacten een kernproces en zo ja, is het ook een kerncompetentie, iets waar je uitzonderlijk goed in bent? Of zou je dat graag willen maar is de realiteit anders? Hoe organiseer je het wél goed? Kan het aangaan van een strategische relatie met een serviceprovider daar een rol in spelen? Hoe bepaal je of je je customer...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Ondernemingsplan voor Dummies
Auteurs: S.D. Peterson, Paul Tiffany
Ben je als ondernemer of manager belast met het schijven van een ondernemingsplan, maar weet je niet waar je moet beginnen? Maak je geen zorgen! In dit handboek vind je snel oplossingen voor al je dilemma's. Met de technieken en adviezen van experts binnen handbereik kan je voor elk type organisatie een waardevol Business Plan opstellen dat aansluit op de marktontwikkelingen.
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!