E-marketing
Auteurs: M. Heling, P. de Nijs
E-Marketing leert u als marketeer en ondernemer (profit én non-profit) uw relaties zo efficiënt mogelijk te benaderen met een optimaal resultaat. Internet haalt in rap tempo televisie en gedrukte media in als het gaat om bereik en resultaat. Slimme ondernemers zorgen er dus voor dat ze weten hoe ze via internet hun doelgroep kunnen bereiken: via e-mail, zoekmachines, communities of door gewoon...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Value-Based Planning for Teams of Agents in Stochastic Partially Observable Environments / druk 1
Auteur: F. Oliehoek
A key requirement of decision support systems is the ability to reason about uncertainty. This is a complex problem, especially when multiple decision makers are involved. For instance, consider a team of fire fighting agents whose goal is to extinguish a large fire in a residential area using only local observations. In this case, the environment is stochastic because the agents may be uncertain...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!