Basisboek entertainmentmarketing
Auteur: StudentsOnly
Dit is het e-book uittreksel behorend bij het boek 'Basisboek entertainmentmarketing' (1e druk; ISBN 9789046900017 ) van Henk Penseel m.m.v. Frank Janssen. Uittreksels van StudentsOnly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aantal pagina's van het boek - een compleet overzicht van alles wat...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Identity 2.0 / Engelse editie
Auteur: Hanne Brandt
Identity 2.0 is the follow-up title of the Total Identity book that BIS published in three languages. (only a few Dutch copies left) Whereas the previous book showcased the projects of the design studio Total Identity, this new book takes a much broader perspective. From the viewpoint of identity, it looks at current and future issues that influence businesses, institutions and service-oriented...
Meer informatie
Dit boek lijkt mij leukomtelezen
Hiernaast staan twee boeken. Welk boek lijkt jou leukomtelezen? Kies dat boek door op de cover te klikken.
Daarna verschijnen er twee nieuwe boeken en kun je weer kiezen.
Hier komt jouw eigen boeken tip 10!