100 procent klantgericht luisteren

-

zo krijg je waardevolle feedback van je klanten

Auteur: Frans Reichardt

Categorie:Business / Onderwerp: Management 1889
Cover van het boek '100 procent klantgericht luisteren' van Frans Reichardt
Uitgever Van Duuren Management
Uitgavejaar 2014
ISBN139789089652089
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Hoe je klanten een stem geeft en hun feedback gebruikt voor betere bedrijfsprestaties
Klantenluisteraars zetten de klant centraal. Ze luisteren proactief en aandachtig naar wensen en behoeften. Ze laten het denken en doen van hun organisatie aansluiten bij wat klanten willen. En leveren de energie die nodig is om te werken aan blijvend blije klanten. Omdat klantgericht luisteren loont. Het leidt tot meer tevreden klanten en medewerkers en tot betere bedrijfsresultaten. Met dit boek bewijst Frans Reichardt hoe waardevol het is om goed naar klanten te luisteren. Hij beschrijft hoe je medewerkers hiervoor kunt inzetten. Hoe krachtige technieken als klantenpanels en klantsafari's werken. Hoe je online en via sociale netwerken naar klanten luistert. En hoe je de feedback van klanten vertaalt naar betere producten en betere service. Klantgericht luisteren gaat veel dieper dan traditioneel klantonderzoek en levert je veel meer op. Dit boek laat zien hoe.

Bestellen

Bestel '100 procent klantgericht luisteren' bij Bol.com € 22,95 Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.