Account management / druk 2

-

filosofie, instrumenten en implementatie

Auteur: G.J. Verra

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 239
Cover van het boek 'Account management / druk 2' van G.J. Verra
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V.
Uitgavejaar 2003
ISBN9013007236
ISBN139789013007237
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Account Management is het eerste boek dat concrete aanwijzingen geeft hoe account management kan worden ingericht in de organisatie en biedt u daarvoor verschillende instrumenten en technieken. Startend vanuit het systeem van vertegenwoordigers en relatiemanagement beschrijft dit boek de systemen van regionaal, nationaal en internationaal account management. Van al deze systemen worde de organisatorische problematiek besproken alsmede het werkterrein en de werkwijze van de account manager.

Kortom het boek geeft u een stappenplan voor implementatie van account management. Zodat de organisatie gaat meedenken met de klant en flexibel om kan gaan met klantvragen, waardoor er betere commerciƫle resultaten bereikt worden.

Bestellen

Bestel 'Account management / druk 2' bij Bol.com € 36 Op werkdagen besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.