Advertising is dead

-

long live advertising

Auteur: Tom Himpe

Categorie:Wonen & Tuinieren / Onderwerp: Vormgeving & Design 19
Cover van het boek 'Advertising is dead' van Tom Himpe
Uitgever BIS Publishers
Uitgavejaar 2006
ISBN906369153X
ISBN139789063691530
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Twintig jaar geleden kon een adverteerder tachtig procent van de Amerikaanse bevolking bereiken met slechts drie reclamespotjes op de televisie. Vandaag zijn daarvoor 150 nodig. Reclame heeft het moeilijk door de gigantische hoeveelheid ervan en het gebrek aan innovatie binnen de traditionele reclameformats. Bovendien heeft de consument door mediafragmentatie en technologie steeds meer macht gekregen om ongewilde boodschappen weg te zappen. De nieuwe buzzwords zijn guerrilla, stealth, ambush, buzz, viral, grassroots, wildfire en ambient. Dit is het eerste boek waarin ze worden toegepast in een geïntegreerde benadering van communicatie. Advertising Is Dead is het enige complete overzicht van een wereldwijde accentverschuiving die van invloed is op allerlei soorten bedrijven. Het is onmisbaar voor alle professionals op het gebied van reclame, marketing en communicatie.

Tom Himpe raakte gefascineerd door de ontwikkelingen in het landschap van media en communicatie toen hij marketing en communicatie studeerde in Brussel. Hij werkte vervolgens drie jaar bij het Belgische reclamebureau Duval Guillaume voor klanten als Douwe Egberts, Stella Artois en Hyundai. Tegenwoordig werkt hij als strategisch planner bij Mortierbrigade in Brussel voor grote Europese merken als eBay en Deutsche Bank.

Bestellen

Bestel 'Advertising is dead' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.