Als jij de klant was ...

-

customer advocacy: kijken met de ogen van de klant

Auteur: N. Wuring

Categorie:Business / Onderwerp: Business overig 265
Cover van het boek 'Als jij de klant was ...' van N. Wuring
Uitgever Uitgeverij Thema
Uitgavejaar 2010
ISBN139789058717436
TaalNederlands
TypeDigitaal Boek (Adobe ePub)

Samenvatting

Wat verwacht jij als klant van een bedrijf? Welke service vind je vanzelfsprekend? Hoe wil je behandeld worden? Wat bepaalt dat je terugkomt en wanneer is dat bedrijf jou kwijt? Dat zijn de meest essentiƫle vragen die je jezelf als manager moet stellen.

Als jij de klant was ... ziet inlevingsvermogen en oprechte aandacht als de belangrijkste basis voor succesvol zakendoen en duurzame sleutel tot groei. Het boek stimuleert organisaties hun klanten echt serieus te nemen. We willen allemaal toch voelen dat een bedrijf eerlijke aandacht, inleving, interesse, belangstelling, zorg en respect voor ons heeft als mens?

Als jij de klant was ... geeft managers het gereedschap om voor dit vertrouwen en die betrokkenheid te zorgen.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Als jij de klant was ...' bij Bol.com € 9,99 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.