Betovering

71

word net zo onweerstaanbaar als Abercrombie, Apple en Jimmy Choo

Auteur: Kawasaki

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 3
Cover van het boek 'Betovering' van  Kawasaki
Uitgever Business Contact
Uitgavejaar 2011
ISBN139789047004592
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Betovering is in Guy Kawasaki's definitie: het proces waarmee je mensen in vervoering brengt over een product, dienst, organisatie of idee. Zijn ze betoverd, dan komen ze graag bij je terug en bouwen een langdurige relatie met je op waar bedrijf én klant beter van worden. Marketingexpert Kawasaki (keynote speaker was op Marketing Pioniers 2011) beseft als geen ander dat in deze vluchtige tijden alleen duurzame klantcontacten werkelijke waarde toevoegen. In korte, aansprekende hoofdstukken vertelt hij onder meer hoe je aantrekkelijker en geloofwaardiger kunt worden, hoe je cynisme en verzet aanpakt en hoe je push- en pulltechnieken inzet om iedereen – klant, medewerker, baas – te betoveren.

Bestellen

Bestel 'Betovering' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.