Blauwe Bananen

-

hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?

Auteur: Wouter de Vries jr.

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 189
Cover van het boek 'Blauwe Bananen' van Wouter de Vries jr.
Uitgevers Wouter de Vries jr Marketing bv, MainPress B.V.
Uitgavejaar 2012
ISBN139789081528900
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?

Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Dit zijn geen rare vragen, want als u zelf niet weet waarin u uitblinkt, wie weet het dan wel? In de dagelijkse praktijk weten de meeste medewerkers en organisaties niet wat hun sterke punten zijn.

Eigenschappen als betrouwbaar en betrokken worden dan genoemd. Het probleem van deze eigenschappen is dat het onderscheidend vermogen nihil is. Veel dienstverleners vertalen dit met de term core competences. Blauw staat in onze visie voor uniek, terwijl geel de kleur is voor marktconform, neutraal, weinig uniek. De centrale vraag in dit boek is dan ook: Wat zijn uw core competences? Of in termen van de titel van dit boek: Wat is uw blauwe banaan?

Bestellen

Bestel 'Blauwe Bananen' bij Bol.com € 16,9 Uiterlijk 21 juli in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.