Business Marketing / druk 4

-
Auteurs: H.W.C. van der Hart, K. Gelderman

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 137
Cover van het boek 'Business Marketing / druk 4' van H.W.C. van der Hart en K. Gelderman
Uitgever Noordhoff Uitgevers B.V.
Uitgavejaar 2007
ISBN9001700314
ISBN139789001700317
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Business marketing is een overzichtelijk standaardwerk voor een ieder die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijk van B2B-marketing: de problematiek van bedrijven die leveren aan andere bedrijven. Het boek is bedoeld voor de diverse curricula van het economisch en technisch hbo, alsmede voor onderwijs op universitair niveau. Het boek kent een duidelijke structurering, toegankelijk taalgebruik en veel verhelderende praktijkvoorbeelden. Op de bijbehorende website is een groot aantal cases te vinden en veel aanvullend materiaal.

Bestellen

Bestel 'Business Marketing / druk 4' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.