Code sociale media

-

richtlijnen voor zakelijk gebruik

Auteur: C. Huijskes

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 27
Cover van het boek 'Code sociale media' van C. Huijskes
Uitgever Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Uitgavejaar 2011
ISBN139789461560377
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

'Code Sociale Media' helpt 'missers' te voorkomen Wat betekent het gebruik van sociale media nu precies voor je bedrijf? Hoe voorkom je sociale-media-'missers' waardoor je bedrijf reputatieschade oploopt? Wat zijn de do's en dont's?

Sociale media nemen een enorme vlucht, zowel in het privéverkeer als zakelijke leven. Zorg dus dat je als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte bent van de mogelijkheden, de kansen ervan maar óók van de gevaren en risico's. Stel duidelijke richtlijnen op voor je medewerkers. Zorg dat je goed bent toegerust zodat je in staat bent een effectieve sociale-mediastrategie uit te stippelen waarmee je het vertrouwen en de loyaliteit van zowel je klanten als je werknemers waarborgten aldus de toekomst van je bedrijf.

Code Sociale Media laat aan de hand van veel voorbeelden zien hoe dat in zijn werk gaat. Voor werkgevers én werknemers.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Code sociale media' bij Bol.com € 7,5 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.