Communicatie

-

een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken

Auteur: Ben Warner

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 259
Cover van het boek 'Communicatie' van Ben Warner
Uitgevers Nobelman, Nobelman, Uitgeverij
Uitgavejaar 2013
ISBN139789081715188
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

'Communicatie, een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken' door communicatieadviseur Ben Warner is een ongewoon boek voor deze vakwereld. Geen leerboek, geen handboek, maar een empiriografie, zoals de schrijver het zelf noemt. Een brede beschouwing over het vak communicatie met een mengeling van praktijk en theorie en filosofisch getinte omlijsting. Een brug tussen historie en toekomst. Niet zozeer wat er in vak het verandert, maar wat zich invloedrijk om het vak heen wijzigt, is onderwerp. Warner opent nieuwe perspectieven. Het vak is volgend, waarin kan het leidend zijn?
Vanuit een idealistische visie verdragen communicatie en strategie elkaar niet. De anthropocentrische definitie van communicatie heeft zijn langste tijd gehad.
Inflatoir woordgebruik vormt een statusbedreiging. De egodemocratie introduceert asociale communicatie. Internet: feest of fuik? Schema's en verbeeldingen bieden daarnaast een zeer bruikbaar houvast voor de praktijk. En de grote vraag, die wordt opgeworpen, is: waar staan communicatoren voor op de bres?
Voor wie communicatie meer is dan vlotte persberichten, woordvoering, sponsoring of spin doctoring een panoramisch boek.

Bestellen

Bestel 'Communicatie' bij Bol.com € 24,95 Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.