Communicatie handboek

-

identiteit, imago, merk, media

Auteur: Wil Michels

Categorie:School & Studie / Onderwerp: Bedrijfskunde 27
Cover van het boek 'Communicatie handboek' van Wil Michels
Uitgever Noordhoff Uitgevers B.V.
Uitgavejaar 2011
ISBN139789001782689
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Communicatie is een creatief en een doe-vak. Met de nieuwe editie van dit Handboek kun je nog gerichter en enthousiaster aan de slag. De full color geïllustreerde uitvoering en de toegankelijke schrijfstijl motiveren de lezer. De actuele inhoud biedt samen met de cases, kernbegrippen en samenvattingen een beknopt en toch een volledig overzicht van het vakgebied communicatie. Bij deze uitgave zit de Campuz Creditcard met een persoonlijke toegangscode. Deze code geeft je toegang tot digitale ondersteuning op de website behorend bij het boek.

De concrete, praktijkgerichte aanpak maakt het Handboek zeer geschikt voor studenten die een communicatieopleiding volgen. Het Communicatie Handboek is binnen het HBO al vele jaren verreweg het meest gebruikte leermiddel. Tienduizenden hebben het al benut bij hun studie en werk.

Het boek geeft allereerst een beknopte inleiding in het vak communicatie. Daarna gaat het specifiek in op de concern, marketing en interne communicatie. Aan bod komen onder andere: identiteit en imago, opbouwen van een sterk merk en interne communicatie bij veranderingen. Vervolgens besteedt de auteur veel aandacht aan de interne en externe analyse en het maken van een communicatieplan. Ten slotte komt de uitvoering van de communicatie aan bod met speciale nadruk op media- en perscontacten, het opstellen van briefings en het organiseren van events.

Op de bijbehorende website vind je honderden meerkeuzevragen waarmee je per hoofdstuk je kennis kunt testen.

Bestellen

Bestel 'Communicatie handboek' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.