Concept & copy

-
Auteur: B. Thobokholt

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 64
Cover van het boek 'Concept & copy' van B. Thobokholt
Uitgever Lannoo
Uitgavejaar 2008
ISBN139789020979336
TaalNederlands
TypeHardcover

Samenvatting

Dit boek wil - het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen - junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk - studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken - docenten aansporen om aansprekende lessen te geven Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud 1. Creatieve strategie 2. De inspirerende briefing 3. Conceptontwikkeling 4. De conceptpresentatie 5. Voorbereiding op copy 6. Copywriting 7. Copy voor alle denkbare middelen 8. De pay-off 9. Merknamen

Bestellen

Bestel 'Concept & copy' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.