Concept & Productontwikkeling in het toerisme

-
Auteur: G. de Vink

Categorie:Reizen & Talen / Onderwerp: Reizen & Talen overig 330
Cover van het boek 'Concept & Productontwikkeling in het toerisme' van G. de Vink
Uitgever Nrit
Uitgavejaar 2011
ISBN139789075923681
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

De publicatie "Concept- en productontwikkeling in het toerisme" is een interessant studieboek voor (HBO) studenten, ondernemers, bedrijven, organisaties en overheidsinstanties in de toeristische sector. Een goede concept- en productontwikkelaar moet niet alleen in staat zijn zich te verplaatsen in het gedachtegoed van de consument, maar tegelijkertijd de tijdgeest kunnen vatten.

Dat is de uitdaging waarmee dit boek is geschreven. Het is geen leerboek geworden met uitsluitend kennisoverdracht. Het geeft vooral stof tot nadenken over de onderwerpen, dilemma's en uitdagingen waarmee de (aankomende) professional voor wat betreft concept en productontwikkeling in het toerisme te maken krijgt en waar de schrijvers de afgelopen tijd mee geconfronteerd zijn. Dit boek is een nuttig naslagwerk, maar het motiveert vooral tot nadenken, tot discussie en tot het bijdragen aan de verdere ontwikkeling van concept- en productontwikkeling in het toerisme.

Bestellen

Bestel 'Concept & Productontwikkeling in het toerisme' bij Bol.com
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.