Content organizing in de praktijk

-

hoe pas ik strategieen toe?

Auteur: Atie de Heer

Categorie:Computers / Onderwerp: Informatie technologie 22
Cover van het boek 'Content organizing in de praktijk' van Atie de Heer
Uitgevers BIM Media BV, Sdu Uitgevers, Academic Service
Uitgavejaar 2011
ISBN139789012582322
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Content is de sleutel voor betere interactie met uw klanten. Door uw content strategisch in te zetten, wordt elke stap in het klantproces zorgvuldig ondersteund, zijn uw klanten meer tevreden en voegt u waarde toe aan uw organisatie. Met content waarde maken, kan alleen met een goede contentstrategie, contentmanagementorganisatie en met de juiste contentinstrumenten. Het boek Content organizing in de praktijk van Atie de Heer biedt de lezer de meest doordachte methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing. Behandeld worden onder andere de klantcontactstrategie, de content- en kanaalstrategie en de betekenis van content. Ook aan het klantcommunicatieproces wordt aandacht geschonken. Het boek bevat daarnaast een groeimodel met vier fasen, waarmee de volwassenheid van content organizing bepaald kan worden (het Content Organizing ModelĀ©). Een must voor iedereen die succesvol met content wil werken en de kosten rond ontwikkeling en beheer in de hand wil houden.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'Content organizing in de praktijk' bij Bol.com € 24,99 Ebook, direct te downloaden
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.