Crisiscommunicatie

-
Auteur: Gerard Boulogne

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 66
Cover van het boek 'Crisiscommunicatie' van Gerard Boulogne
Uitgevers Kluwer, Wolters Kluwer Nederland B.V., Uitgeverij Kluwer Bv
Uitgavejaar 2002
ISBN901409731X
ISBN139789014097312
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Een crisis betekent een ingrijpende en vaak ook bedreigende verstoring van de activiteiten van een onderneming of organisatie. Een slecht behandelde crisis kan de ontwikkeling - en soms zelf het voortbestaan - van de organisatie in gevaar brengen. Goede voorbereiding van de crisisaanpak en doelgerichte communicatie vanaf het allereerste moment maken het echter mogelijk crisissituaties effectief het hoofd te bieden. In veel gevallen kan het eindresultaat zelfs positief zijn.

In dit Communicatie Memo belicht de auteur de stappen die nodig zijn voor het ontwikkelen van een op maat gesneden crisis(communicatie)plan. Een praktische handleiding voor elke organisatie. Voor het geval het ondenkbare toch werkelijkheid wordt...

Bestellen

Bestel 'Crisiscommunicatie' bij Bol.com € 22,95 Op werkdagen besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis.
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.