De consument bestaat niet

-

inspiratieboek voor marketeers in een multiculturele wereld

Auteur: Rene Romer

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 283
Cover van het boek 'De consument bestaat niet' van Rene Romer
Uitgevers Free Musketeers, Lecturium B.V.
Uitgavejaar 2014
ISBN139789048430802
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

Veel Europese consumenten van Aziatische, Afrikaanse of Latino-afkomst zoeken herkenning in mainstream marketing- en communicatieplatforms. Zij willen geen marginale doelgroep zijn. In grote steden zijn zij al de mainstream. Marketeers staan voor tal van uitdagingen, maar zijn ook in verwarring. Zo mogen we volgens ikea de introductie van een kiphotdog niet zien als handreiking aan groeperingen die geen varkens- of rundvlees eten. Daarentegen adverteert Subway met de halal Mango Chicken Sandwich. Dit inspiratieboek toont een uiterst gevarieerde consumentenmarkt. De publicatie spoort marketeers aan de multiculturele markt met open vizier te betreden. Want dé consument bestaat niet.

Bestellen

Bestel 'De consument bestaat niet' bij Bol.com € 19,95 5-10 werkdagen
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.