De empathiefactor

-

het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

Originele titel: The Empathy Facor
Auteur: Marie Miyashiro

Categorie:Business / Onderwerp: Communicatie 49
Cover van het boek 'De empathiefactor' van Marie Miyashiro
Uitgevers Atlas Contact, Uitgeverij, Business Contact, Marie-Anne Didierjean
Uitgavejaar 2012
ISBN139789047005254
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking. Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'De empathiefactor' bij Bol.com € 9,99 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.