De gehaakte aardbei

-

waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen

Auteur: P. Postma

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 106
Cover van het boek 'De gehaakte aardbei' van P. Postma
Uitgever Haystack, Uitgeverij
Uitgavejaar 2011
ISBN139789461260017
TaalNederlands
TypeDigitaal boek

Samenvatting

De gehaakte aardbei - Waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen

Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie.

Mannen staan intussen met hun terreinauto's fluitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei.

Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken.

Geschikt voor: Alle e-readers te koop bij bol.com (of compatible voor PDF of ePub). Telefoons en tablets met Google

Bestellen

Bestel 'De gehaakte aardbei' bij Bol.com € 12,99 Direct beschikbaar
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.