De gehaakte aardbei

-

waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen

Auteur: Paul Postma

Categorie:Business / Onderwerp: Marketing & Verkoop 57
Cover van het boek 'De gehaakte aardbei' van Paul Postma
Uitgevers Haystack, Haystack, Uitgeverij, Paul Postma Marketing Consultancy
Uitgavejaar 2008
ISBN9077881476
ISBN139789077881477
TaalNederlands
TypePaperback

Samenvatting

De gehaakte aardbei - Waarom klanten en marketeers elkaar niet begrijpen

Marketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet begrijpen. En veranderen bekende merken in nietszeggende woorden omdat dit beter past in hun strategie.

Mannen staan intussen met hun terreinauto's fluitend vast in de file. Vrouwen kopen schoenen waarop ze niet kunnen lopen. En je kinderen komen thuis met een portemonnee in de vorm van een gehaakte aardbei.

Waarom begrijpen klanten en marketeers elkaar niet? De verklaring is even simpel als verrassend. De manier waarop marketeers in hun werk hun brein gebruiken staat haaks op de manier waarop klanten bij het kopen hun brein gebruiken.

Bestellen

Bestel 'De gehaakte aardbei' bij Bol.com € 16,95 Op voorraad. Voor 23:59 uur besteld, dinsdag in huis
  zoek
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via e-mail Printen Delen op andere sociale netwerken
Zoek je ook goede films? Bezoek Leukomtekijken.